Viimase paari aasta jooksul on tasuta mängude mängimine oluliselt suurenenud, seda seetõttu, et mängida armastavatele kasutajatele on saadaval palju võimalusi ja stiile.
REKLAAMTEKST
Kergesti võib leida erinevat tüüpi mänge, mis suudavad rahuldada igas vanuses, maitseid ja eelistusi. Alates mängudest lastele, mõistatuste armastajatele, kokanduse või moesõprade jaoks. Samuti ka interneti kasiinod, mis pakuvad arendajatele suurepäraseid võimalusi hakkata tulu teenima.
Sel põhjusel on tänapäeval nendest tasuta mängudest saanud nähtus, mis on neid arendanud ettevõtete jaoks teeninud suuri rahasummasid, kuid küsimus on selles, kuidas nad selle saavad?
Tasuta mängud teenivad raha
Iga päev on internetis tasuta videomängude mitmekesisus suurem, seda seetõttu, et tegemist on väga kasumlike projektidega ja arendajatel on õnnestunud luua arukaid strateegiaid, mis meelitavad ligi tuhandeid mängijaid. Tasuta mängud võib kindlasti kategoriseerida asjade alla, mis meil 21. sajandil tänu internetile olemas on.
Selle turundusmeetodid põhinevad peamiselt mängu põhiversiooni veebi paigutamisel, millel on kõik omadused, mis sellisel mängulisel kogemusel peaksid olema: uudsed, sõltuvust tekitavad, preemiasüsteemiga ja üha nõudlikuma konkurentsiga.
Nende lihtsamate tasuta versioonide kaudu on võimalik raha teenida erinevatel viisidel, reklaamides, nagu seda teevad kuulsad Angry Birds, või rakendusesiseste ostude abil, mis võimaldavad juurdepääsu uuele sisule, omandada lisavarustust või hankida tellimus, mis suurendab mängija edukuse tõenäosust mängus.
Kõige populaarsemad tasuta mängud
Iga päev eri sorti tasuta mängude pakkumisele pühendatud lehtedel õnnestub meelitada üha rohkem mängijaid mitte ainult seetõttu, et nad ei nõua kasutajalt enamat kui tema tähelepanu, vaid ka seetõttu, et nad ei vaja täiendavaid programme ega mänguriarvuteid.
Teine aspekt, miks inimesed neid nii armastama on hakkanud on see, et neid saab probleemideta mängida igast interneti juurdepääsuga seadmest.
Üks enim fännideni jõudnud mänge, mis on pikka aega veebimaastikul püsinud, on 2012. aastal sündinud Candy Crush.
Ehkki täna on mänguarendaja Kingi loodud kuulus mäng ennast lahutanud tuntud suhtlusvõrgustikust, pole selle mõjul mäng nõrgenenud ja Kingi veebimänguplatvorm registreeris aastal 2019 1500 miljonit dollarit, millest 63% genereeris Candy Crush saaga. See tulu pärineb peamiselt kasutaja ostudest mängu sees.
Miks on tasuta videomängud nii kasumlikud?
Tasuta videomängude suur kasum on muutnud need viimastel aastatel tohutu edukusega kaubandusnähtuseks, ületades teenitud summadega isegi filmitööstust.
See mängurežiim on väga kasumlik neid arendavatele ettevõtetele ja platvormidele ning tänu suurele arvule jälgijatele, mida mõned mängud omavad näiteks Fortnite, mis on Epic Games’i välja töötatud mäng, millel on erinevad versioonid võrgus mängimiseks ja mis on juba aastaid olnud üks enim mängitud mänge ja üks suuremaid summasid teenivaid mänge.
Tänu tasuta mudeli ilmumisele või “tasuta mängimisele” on sellised mängud nagu Fortnite või Pokemon Go tootnud tohutuid rahasummasid. Mängu mängimise lubamine tasuta on üks parimaid turundusstrateegiaid, mis on välja töötatud viimasel ajal.
Trikk on meelitada ligi miljoneid mängijaid, kes on mängu dünaamikasse haaratud ja otsustavad siis oma mänguvõimalusi laiendada, uuele sisule juurde pääseda ning karaktereid ja aksessuaare osta, makstes väikseid rahasummasid. See on kindlasti nende mängude edu alus.
Et saada aimu seda tüüpi mängude mõjust ainult nutitelefonidele, suutsid need videomängud 2019. aastal koguda neid arendanud ettevõtete jaoks 64 miljardit dollarit, mis ületab nii arvuti kui ka konsooli mänge.