Läänlane
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Eesti
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Varia
  • Reklaamtekst
  • Välismaa
Läänlane
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Eesti
  • Varia
  • Tarbija
  • Reklaamtekst
Avaleht Reklaamtekst

Tasuta mängude edulugu

Läänlane
06/11/2023
A A
0
Jaga FacebookisJaga Twitteris

Viimase paari aasta jooksul on tasuta mängude mängimine oluliselt suurenenud, seda seetõttu, et mängida armastavatele kasutajatele on saadaval palju võimalusi ja stiile.


REKLAAMTEKST


Kergesti võib leida erinevat tüüpi mänge, mis suudavad rahuldada igas vanuses, maitseid ja eelistusi. Alates mängudest lastele, mõistatuste armastajatele, kokanduse või moesõprade jaoks. Samuti ka interneti kasiinod, mis pakuvad arendajatele suurepäraseid võimalusi hakkata tulu teenima.

LOE KA:

7 nutikat sammu, et sinu suvekodu ei oleks töölaager

Kuidas leida tasakaalu digimaailma ja päriselu vahel?

Sel põhjusel on tänapäeval nendest tasuta mängudest saanud nähtus, mis on neid arendanud ettevõtete jaoks teeninud suuri rahasummasid, kuid küsimus on selles, kuidas nad selle saavad?

Tasuta mängud teenivad raha

Iga päev on internetis tasuta videomängude mitmekesisus suurem, seda seetõttu, et tegemist on väga kasumlike projektidega ja arendajatel on õnnestunud luua arukaid strateegiaid, mis meelitavad ligi tuhandeid mängijaid. Tasuta mängud võib kindlasti kategoriseerida asjade alla, mis meil 21. sajandil tänu internetile olemas on.

Selle turundusmeetodid põhinevad peamiselt mängu põhiversiooni veebi paigutamisel, millel on kõik omadused, mis sellisel mängulisel kogemusel peaksid olema: uudsed, sõltuvust tekitavad, preemiasüsteemiga ja üha nõudlikuma konkurentsiga.

Nende lihtsamate tasuta versioonide kaudu on võimalik raha teenida erinevatel viisidel, reklaamides, nagu seda teevad kuulsad Angry Birds, või rakendusesiseste ostude abil, mis võimaldavad juurdepääsu uuele sisule, omandada lisavarustust või hankida tellimus, mis suurendab mängija edukuse tõenäosust mängus.

Kõige populaarsemad tasuta mängud

Iga päev eri sorti tasuta mängude pakkumisele pühendatud lehtedel õnnestub meelitada üha rohkem mängijaid mitte ainult seetõttu, et nad ei nõua kasutajalt enamat kui tema tähelepanu, vaid ka seetõttu, et nad ei vaja täiendavaid programme ega mänguriarvuteid.

Teine aspekt, miks inimesed neid nii armastama on hakkanud on see, et neid saab probleemideta mängida igast interneti juurdepääsuga seadmest.

Üks enim fännideni jõudnud mänge, mis on pikka aega veebimaastikul püsinud, on 2012. aastal sündinud Candy Crush.

Ehkki täna on mänguarendaja Kingi loodud kuulus mäng ennast lahutanud tuntud suhtlusvõrgustikust, pole selle mõjul mäng nõrgenenud ja Kingi veebimänguplatvorm registreeris aastal 2019 1500 miljonit dollarit, millest 63% genereeris Candy Crush saaga. See tulu pärineb peamiselt kasutaja ostudest mängu sees.

Miks on tasuta videomängud nii kasumlikud?

Tasuta videomängude suur kasum on muutnud need viimastel aastatel tohutu edukusega kaubandusnähtuseks, ületades teenitud summadega isegi filmitööstust.

See mängurežiim on väga kasumlik neid arendavatele ettevõtetele ja platvormidele ning tänu suurele arvule jälgijatele, mida mõned mängud omavad näiteks Fortnite, mis on Epic Games’i välja töötatud mäng, millel on erinevad versioonid võrgus mängimiseks ja mis on juba aastaid olnud üks enim mängitud mänge ja üks suuremaid summasid teenivaid mänge.

Tänu tasuta mudeli ilmumisele või “tasuta mängimisele” on sellised mängud nagu Fortnite või Pokemon Go tootnud tohutuid rahasummasid.  Mängu mängimise lubamine tasuta on üks parimaid turundusstrateegiaid, mis on välja töötatud viimasel ajal.

Trikk on meelitada ligi miljoneid mängijaid, kes on mängu dünaamikasse haaratud ja otsustavad siis oma mänguvõimalusi laiendada, uuele sisule juurde pääseda ning karaktereid ja aksessuaare osta, makstes väikseid rahasummasid. See on kindlasti nende mängude edu alus.

Et saada aimu seda tüüpi mängude mõjust ainult nutitelefonidele, suutsid need videomängud 2019. aastal koguda neid arendanud ettevõtete jaoks 64 miljardit dollarit, mis ületab nii arvuti kui ka konsooli mänge.

Tagid: Reklaamtekst
JagaSäutsu
Eelmine postitus

Ööpäevaga lisandus 901 positiivset koroonatesti, suri 15 nakatunud inimest

Järgmine postitus

Ööpäevaga lisandus 462 positiivset koroonatesti, haiglaravil on 716 inimest

Samal teemal

Foto: Unsplash.com
Reklaamtekst

7 nutikat sammu, et sinu suvekodu ei oleks töölaager

28/06/2025
Foto: Unsplash.com
Reklaamtekst

Kuidas leida tasakaalu digimaailma ja päriselu vahel?

16/06/2025
Foto: Unsplash.com
Reklaamtekst

Millised Eesti filmid avavad kõige paremini meie elu?

12/06/2025
Foto: Canva.com
Reklaamtekst

Kuidas kiirlaenu ennetähtaegselt tagastada ja kas see tasub ära?

11/06/2025
Foto: Lex Photography / Pexels.com
Reklaamtekst

Ehitusprojekti roll ehitusprotsessis

04/06/2025
Väetiseterad. Foto: Pixabay.com
Reklaamtekst

Millised väetised on parimad kasvuhoones kasvatatavatele taimedele?

23/05/2025
Järgmine postitus

Ööpäevaga lisandus 462 positiivset koroonatesti, haiglaravil on 716 inimest

Palun logi sisse , et ühinda aruteluga
Läänlane.ee

Saada artikkel, fotod, vihje, reklaamisoov või niisama hea mõte aadressil ivar@laanlane.ee. Tel 5680 4407.

Reklaambännerite hind kokkuleppel. Bänneri valmistamine tasuta.

OÜ Läänlane
Registrikood 12089011

Kasutustingimused

Rubriigid

juuli 2025
E T K N R L P
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
« juuni    

© 2022 laanlane.ee

Cleantalk Pixel
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Eesti
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Varia
  • Reklaamtekst
  • Välismaa

© 2022 laanlane.ee