Läänlane
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Eesti
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Varia
  • Reklaamtekst
  • Välismaa
Läänlane
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Eesti
  • Varia
  • Tarbija
  • Reklaamtekst
Avaleht Majandus

Poodide sulgemine tõi kaasa internetiostjate osakaalu hüppelise kasvu

E-ostjaskonna osakaal kogu kaubagrupi ostjatest on suurim raamatute puhul – selles kaubagrupis moodustab e-ostjaskond 81 protsenti kogu kaubagrupi ostjatest.

Läänlane
28/04/2021
A A
0
Jaga FacebookisJaga Twitteris

Kui märtsi algul moodustas e-ostjate osakaal kogu kaubagrupi ostjatest enam kui poole viies kaubagrupis, siis aprillis ületab see 50 protsendi piiri juba 9 kaubagrupis, selgub Kantar Emori värskest e-kaubanduse trendiuuringust.

Viimase kuu jooksul on veebipoodidest ostjaid enam kui tavapoodidest ostjaid raamatute, elektroonika, riiete, sisustuskaupade, jalatsite, kodutehnika, spordikaupade, kosmeetika ning parfümeeria kategoorias.

Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul oli märtsis kehtestatud piirangute mõjust tulenevalt ette oodata, et e-kaubandus kasvab. „Kui märtsikuine küsitlus toimus alles piirangute kehtestamise alguses, mil oli näha väikest kasvu e-ostjate osakaaludes, siis nagu arvata oli, tõi kaupluste sulgemine kaasa hüppelise kasvu aprillis pea kõigis kaubagruppides,“ kommenteeris Jõgi. Võrreldes märtsiga on e-ostmine kasvanud kõige enam remondikaupade, kodutehnika, jalatsite, spordikaupade ja riiete puhul. Nende kaubagruppide e-ostjate osakaalud on kasvanud kuuga enam kui 50 protsenti.

LOE KA:

Kohus: Terviseamet ja PPA tegutsesid MEM Cafe sulgemisel õiguspäraselt

Pikaajaline COVID võib inimest kurnata aastaid

E-ostjaskonna osakaal kogu kaubagrupi ostjatest on suurim raamatute puhul – selles kaubagrupis moodustab e-ostjaskond 81 protsenti kogu kaubagrupi ostjatest. Raamatutele järgnevad elektroonikaseadmed, riided ja sisustuskaubad (kõigis kolmes ületab e-ostjaskonna osakaal 70 protsendi piiri).

Ka toidukaupade ostmine veebist on võrreldes märtsi algusega veidi kasvanud ja on alates eelmise aasta augustist seni kõrgeimal tasemel – kui augustis oli veebist toidukaupade ostjate osakaal 10 protsenti, siis aprillis juba 17 protsenti.

E-kaubanduse trende kaardistav veebiuuring toimus 15.–21. aprillini ja selles osales 1099 Eesti elanikku vanuses 15–74 eluaastat.

Tagid: e-kaubanduskoroonaviirus
JagaSäutsu
Eelmine postitus

Rail Baltic: Tallinnast Riiga tund ja 42 minut, pilet hakkab maksma 38 eurot

Järgmine postitus

Politsei pidas suuremahulise operatsiooni käigus kinni narkokurjategijate grupi

Samal teemal

Eesti

Kohus: Terviseamet ja PPA tegutsesid MEM Cafe sulgemisel õiguspäraselt

28/07/2023
Valitud

Pikaajaline COVID võib inimest kurnata aastaid

12/10/2022
F: Pixabay
Eesti

Üle 60-aastased ja riskirühmad võiksid tõhustusdoosi teha esimesel võimalusel

23/08/2022
F: Pixabay
Eesti

Tervisekassa suvine kampaania kutsub inimesi vaktsineerima

15/07/2022
Eesti

Sisseränne tasakaalustas kõrget suremust, viimati oli suremus nii suur 1997. aastal

12/05/2022
Eesti

Tasuta PCR-testimine keskendub vanemaealistele ja riskirühmadele

13/04/2022
Järgmine postitus
Foto: PPA

Politsei pidas suuremahulise operatsiooni käigus kinni narkokurjategijate grupi

Palun logi sisse , et ühinda aruteluga
Läänlane.ee

Saada artikkel, fotod, vihje, reklaamisoov või niisama hea mõte aadressil ivar@laanlane.ee. Tel 5680 4407.

Reklaambännerite hind kokkuleppel. Bänneri valmistamine tasuta.

OÜ Läänlane
Registrikood 12089011

Kasutustingimused

Rubriigid

juuni 2025
E T K N R L P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« mai    

© 2022 laanlane.ee

Cleantalk Pixel
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Eesti
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Varia
  • Reklaamtekst
  • Välismaa

© 2022 laanlane.ee