Läänlane
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Eesti
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Varia
  • Reklaamtekst
  • Välismaa
Läänlane
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Eesti
  • Varia
  • Tarbija
  • Reklaamtekst
Avaleht Tarbija

Coopi kauplusekett ja pank võitsid kõige inimlikuma kaubamärgi tiitlid

Läänlane
26/09/2024
A A
0
Foto: Coop Eesti

Foto: Coop Eesti

Jaga FacebookisJaga Twitteris

Riias kuulutati 20. septembril Brand Capital uuringu tulemusena välja Balti riikide populaarseimad kaubamärgid. Kõige inimlikuma brändi tiitli kaksikvõidu Eestis võitsid Coopi kauplusekett ning Coop Pank.

Brand Capitali uuringu juhi Lelde Dālmane sõnul näitab kõige inimlikuma brändi tunnustus seda, kuivõrd kliendid näevad, et ettevõte annab ühiskonnale tagasi. „Küsisime enam kui 3000 inimeselt ligikaudu 600 erineva kaubamärgi kohta ning kõige inimlikuma brändi väljaselgitamiseks palusime inimestel vastata, kas ettevõte on sotsiaalselt vastutustundlik ja hoolib ühiskonnast,“ tõi Dālmane näite. 

„Kohalikul toetustegevusel on Coopis väga oluline roll ning käesolev uuring on meie jaoks suurepärane tõestus sellest, et meie piirkondlike ühistute toetustegevust on märgatud ja hinnatud,“ ütles Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri, kes käis pidulikul konverentsil Coopi nimel auhinda vastu võtmas.

LOE KA:

Coop Pangaga liitus 200 000. klient – läänlane Sirle Nekraš

Ostujõud taastub: neljaliikmelise pere nädala toidukorv maksab 76 eurot

Tänavu osales konkursil 646 kaubamärki, mis jagati finaalis seitsmesse kategooriasse. Eesti armastatuimaks, aga ka kõige kiiremini kasvavaks kohaliku tootja brändiks krooniti Kalev.

Kõige keskkonnasõbralikum bränd on Nurme, kõige inimlikum bränd Coop, kõige armastatum meediabränd ETV, kõige rohkem meelelahutust pakkuv bränd Go3 ning kõige armastatum bränd Swedbank.

Brand Capital on suurim Balti riikides läbiviidav brändi- ja elustiiliuuring, mis käivitati 2004. aastal Lätis ning 2013. aastast on seda läbi viidud ka Leedus ja Eestis. Tänavu kogus uuring andmeid ligikaudu 600 kaubamärgi kohta ja küsitleti üle 3000 Balti riikide elaniku, kes vastasid ligi 300 küsimusele elustiili ja brändidesse suhtumise kohta. 

Coop on Eesti suurim ja vanim toidu- ning esmatarbekaupade kett, mis koosneb 18 kohalikust tarbijaühistust. Coopi ühistutele kuulub kokku 321 ehk ligi pooled Eesti toidukauplustest. 2023. aastal oli Coopi kaupluste käive 863 miljonit eurot, millega ollakse turuliider ligi 23,5 protsendiga. Coopis töötab üle 6000 inimese.

Tagid: Brand CapitalCoopCoop Pank
JagaSäutsu
Eelmine postitus

Vaata kava: Läänemaa Toidunädal kutsub kohalikke maitseid nautima

Järgmine postitus

Valgeväljal sõitis auto otsa teele murdunud puule

Samal teemal

Sirle Nekraš Haapsalu promenaadil. Foto: Simo Sepp
Tarbija

Coop Pangaga liitus 200 000. klient – läänlane Sirle Nekraš

11/09/2024
Foto: Pexels.com
Tarbija

Ostujõud taastub: neljaliikmelise pere nädala toidukorv maksab 76 eurot

06/03/2024
Haapsalu Sinsay.
Läänemaa

Populaarne moebränd Sinsay avas Haapsalus uksed

29/09/2022
Järgmine postitus
Foto: Päästeamet

Valgeväljal sõitis auto otsa teele murdunud puule

Palun logi sisse , et ühinda aruteluga
Läänlane.ee

Saada artikkel, fotod, vihje, reklaamisoov või niisama hea mõte aadressil ivar@laanlane.ee. Tel 5680 4407.

Reklaambännerite hind kokkuleppel. Bänneri valmistamine tasuta.

OÜ Läänlane
Registrikood 12089011

Kasutustingimused

Rubriigid

juuni 2025
E T K N R L P
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« mai    

© 2022 laanlane.ee

Cleantalk Pixel
Tulemusi ei leitud
Vaata kõiki tulemusi
  • Läänemaa
  • Krimi ja pääste
  • Eesti
  • Sport
  • Kultuur
  • Majandus
  • Varia
  • Reklaamtekst
  • Välismaa

© 2022 laanlane.ee