Kui suur osa pagasist lennureisidel jäädavalt kaob? Tegelikult üsna vähe

Astusin New Delhis lennukist maha, seisin ligi tunni pagasilindi ees ja piidlesin igat seljakotti, mis lennujaama tagaruumist mustade kommiribadega vahelt välja libises, kirjutab Reisiportaal.

Kui oled pagasiootel jäänud viimaseks reisijaks, siis tähendab see üldjuhul, et edasi reisid ilma seljakotita. Vahel ongi nii lihtsam – vähem kanda ja enamiku rõivaid saab kohapeal osta. Eriti Indias, kus rõivad on odavad.

Minu reis viis Jammu & Kashmiri, India osariiki, kus oli külm ja vihmane. Tuli teha planeerimata väljaminek ja kohapeal leida soojad rõivad.

Seisin veel mõne minuti tühja pagasilindi ees ja läksin infolauda, kus ootas juba paar saatusekaaslast, kes lennujaama töötajat krõbedate sõnadega kostitasid. Nii krõbedate, et teenindaja ignoreeris närvilisi reisijaid, mis muutis neid veel närvilisemaks.

Astusin teenindaja juurde, ei öelnud rohkemat kui palusin eeltäidetud paberit, et teha avaldus pagasi kadumise kohta. Tõmmu naine ulatas paberi ja naeratas. Kõrval seisnud hüsteeriline reisija, kes valjuhäälselt oma pagasit nõudis, pidi vihast lõhkema, kuigi niisugustel juhtudel on mõistlikum paber vaikides ära täita ja oma saatust ootama jääda. Sest kadunud pagasi puhul pole vähemalt Indias muud teha kui loota. Karjumine ei aita kindlasti.

Päevi hiljem, vahetult enne Srīnagarist lahkumist sain telefonikõne: “Teie pagas on leitud ja jõuab täna Srīnagari.” Reisisin koju lahtipakkimata seljakotiga.

Aastas 21,6 miljonit juhtumit

See oli üks tüüpilistest pagasi kaotsimineku juhtumitest, mille sarnaseid tuleb aasta jooksul maailmas ette miljoneid.

Lennujaamade kommunikatsiooni- ja infotehnoloogia süsteeme arendava ettevõtte SITA statistika näitas, et eelmisel aastal kadus või läks ajutiselt kaduma 21,6 miljonit kotti. Seda on vähem kui aasta varem, mil see number oli 23,3 miljonit.

Loe pagasi kadumisest pikemalt Reisiportaalist.

Vasta

Sinu e-maili ei avaldata.